What hurts the most.

Jag har tusen saker jag behöver säga till olika människor & tusenolikasaker jag behöver göra, men all tid och energi tvingas läggas på jobbet  men jag ska inte överdriva alldeles för mycket det är inte så jobbigt när man vant sig efter två veckor i sträck, tackgodegud så har jag bara en vecka kvar på söndag om det nu är tackgodegud. Jo, jag är faktiskt säker hur mycket jag än tvivlar. och dagarna har gått åt till en hel del tårar, tårar som påminner om så mycket som hänt i mitt liv, tårar som påminner om hur mycket fel och illa gjort några människor. jag vet att det inte hjälper, men jag känner det varje dag, precis varje dag. Men jag hade turen, jag hade turen att träffa världens bästa människa, jag hade turen att just den människan  blev kär i mig, jag hade turen att just den människna stannade kvar hos mig hur illa jag än bettedde mig, jag hade turen som lyckades ta mig ur den där skiten och inse att den enda för mig är den människan. och för varje dag som går älskar jag bara dig mer och mer. Ikväll ska jag träffa en efterlängtad caroline, imorgon blir det jobb därefter 18- års fest för Emelie och söndag shoppashoppashoppa. åh jag vill ha mera tid till en massa saker, saker som aldrig verkar bli av. och det gör ont att veta.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0