memories.

Efter klampandes i täby centrum tills åtta, påhopp av engelskman som ville
sälja löshår till mig och efter lite saker till mig och två julklappar så är jag rätt
nöjd. Julklappar har alltid varit min grej, men iår kan jag banne mig inte hitta
den rätta till en enda, införskaffade mig även en väska som jag redan vill lämna
tillbaka. typiskt mig, ännu en grej att slänga in i garderoben och om tre år hitta
orörd och med prislapp kvar. Imorgon funderar jag på att vara hemma och jul-
baka, eftersom jag ändå inte har någon modell tills herrdesignen, ska nog
dessutom ta mig ner till Långsjöskolan för att kolla på Luciatåget, en rosahårig
lucia kan aldrig vara fel att se på. Kvällen bjuder på god middag och senare,
vinkväll. tummen upp! Ikväll var det sista avsnittet av Andra Avenyn for the
season, jag lider. Juste, tillomed att jag köpte Idol skivan idag, och jag gjorde en
god gärning och köpte en sktisöt nalle och skänkte pengarna till rädda barnen.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0