olika former och forma.

Idag blev det täby centrum, ett kaos med bussar och tjo fadderittan.
därefter arninge, och imorgon norrtälje. Jag är faktiskt helt klar med mina
julklappar, men det finns dom som inte är och jag tycker det är så mysigt
att gå runt nu när det är så fint överallt. Eller jo, en enda julklapp kvar.
Tänk att det är julafton alldeles snart, jag måste fixa lite mera julstämning
för att det ska kännas, men imorgon ska ju granen kläs och jag ska göra
köttbullar och annat. supermysigt. Kanske ska  till Eskilstuna imorgon
också, hur otippat och inpulsivt som helst men som sagt. jag tycker sånt är kul.

Jag har även fått höra den senaste veckan av hur många som helst att jag är
besatt av paketpapper, snören osv. och det är nog sant, det här är det bästa jag vet.





och jag har helt glömt att visa hur mitt rum har blivit, men jag ska
försöka hinna med det etfer jul, eller så kan ni  titta förbi mig. lite trevligare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi ja absolut, skulle verkligen behövas för att få en xtra julstämning!

2008-12-22 @ 20:56:43
URL: http://carolineilola.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0