springa hundratusentals mil.

Mitt hår äntligen som jag vill ha det, och jag tackar fanny för det.
Fredagskvällen var planerad tills jag lät mina föräldrar åka utan mig
och tills jag missade den buss jag istället skulle ta, och eftersom jag sprang som
en huligan i ett tappert försök för att komma ikapp den, efter dagens aerobics
pass så borde jag fått komma med, men det tyckte inte farbror chaufför. ibland hatar jag
mig själv rätt mycket, och just nu känner jag bara för att sjunka ner
under jorden en stund, tills mitt raseri har lugnat sig och sen komma
underfund med vad jag ska göra av kvällen istället, ibland kan jag
dessutom förvåna så vem vet, kanske blir som jag tänkt det ändå.
Trevlig Fredagkväll på er.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0