tjugofjärde december.

Nu ska jag meddela er som tydligen fått kommentarer skrivna av mig, att dom
inte kommer ifrån mig. och den som tycker att det är kul att sitta o skriva mitt namn
istället för sitt eget, varsegod. har ni inget bättre för er så. Så anklaga inte mig är du snäll.

Idag är det faktiskt Julafton, och jag tänker inte låta ett dumhuve förstöra den här
dagen, gårdagen förstörde den deffentvit och kanske morgondagen, men som
sagt. Den personen finns inte ens i min värld, så ska kopplabort det nu.

Årets första Julklapp blev Wii Fit. ska pressa det nu efter den skit god frukost.
skit mysigt, sen en tripp till faster, sen kommer släkten hit.  GOD JUL MINA KÄRA.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en mysig dag :)!

GOD JUL!

2008-12-24 @ 10:29:12
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0