det ordnar sig med lite socker på.

Det här är  bit ihop & sparka!

plugg plugg plugg, friskis friskis friskis, jobb jobb jobb. nej det är inte så jävla ljust, och allting känns ganska meningslöst men för förstå gången på två veckor, känner jag mig en aning lyckligare, och det känns verkligen. idag hade vi bara teori på gymnastiken vilket ledde till att vi slutade tidigare, vilket ledde till att jag o fny åkte in till stan och köpte lite smågrejer, lyckat osv. nu ska jag få i mig lite käk & sen ner på frille, veckan är ganska full- späckad med det & på fredag är det prov o långhår, igen. har inte övat én enda  gång och finns inte ens någon motivation till det för det andra, hursom helst får det bli som det bli faktiskt orkar inte lägga ner energin just nu. tyvär. sen består hela min helg av jobb, ingen motivation där heller men är bara att bita ihop nu, som med allting annat. Romme resan med skolan blev bestämd också, såklart den dagen då salsan börjar, så grymt typiskt känns ritkgit ruttet faktiskt, men hoppas Mikaelas ide om v-tuna resan håller, skulle sitta fint det också.
fångade några sköningar idag.


Dagens Ass:


Dagens dick:

Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen, ska du börja på den salsa kursen som startar den 13 februari? ;P

2008-01-15 @ 19:23:12
URL: http://carolineilola.blogg.se
Postat av: S

Svenska grejen och hår uppstättningen.
ROMMME ROMME ROMME ROMMMMME.
Kommer vara fett med snygga boys bella, fett med sådana. Hur många sådana kommer det finnas på salsan tror du? NEJ JUSTE det kommer bara krylla av
massa helge och ove 59 med svettig bringa och mumsigt handsvett som rinner längs fingrarna mmmmmm

2008-01-16 @ 10:09:25
URL: http://frokenandersson.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0