goodbye old times

nej rånäs kom inte dit jag ville, men jag kom så mycket längre.
Jag har äntligen tagit det första riktiga stora klivet i mitt liv, okej
så stort är det inte, men för mig är det faktiskt sjukt stort och
förhoppningsvis har jag valt helt rätt. Kommer alltid älska dig sådär
mycket att det gör ont, men vi visste nog ändå båda två hur allting
skulle bli. och nya dagar väntar med nya tidsfördriv, det är galet
tråkigt men jag är fångad, det är nånting som inte kan få mina
ögon att slita sig, inte en enda sekund & nu hoppas jag på o hitta
en lösning i allting, för just idag kan jag nog komma dit jag vill.
Imorn ska jag in till nt, förhoppningsvis få ett par nya träningsbrallor,
för på onsdag är det frille för RIF som gäller, så jävla underbart.
inte, känns tok jobbigt. inget o göra åt, sen ska jag tjacka strump-
byxor eftersom mina två nya idag gick sönder, sen ska jag o sandra
fiiiiiika eller luncha, sett fram imot den lunchen i säkert tre månader
nu, så överdrivet mycket. blame it on me, blame it on you.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0