hooooooockeyfrilla.

ho-ho-ho-ho-ho hockey frilla!

jajjemen idag var det plugg som gällde, känns så jävla ruttet allting.
vet inte längre vad jag ska göra av allt det här, förlåt för att det ska behöva
gå ut över dig min kära mor, helt jävla fel. Finns alltid någon som får
mig att må lite extra på topp, någon som alltid lyssnar och alltid föröker
åtminstonde att förstå, helt underbart skönt. - "& du ska ju förfan träna
A-lagaren imorgon, tänk framåt nu istället." Ja, jag har ju faktiskt lovat
mig själv, lovat o lämna all den här skiten bakom nu. fan ta det här.
så som sagt, imorn skulle man väl kunna säga att jag ska träna en
massa A-lagare, och A-lagaren, weeeiiho känns överdrivet pirrigt allting
även om jag nog mest kommer hjälpa matte, kanske. är nog mest det
här med dom tajta kläderna som känns jobbigt, ja överdrivt jobbigt
det också. hur som helst vare ju derby ikväll, Rimbo- NIK, massa
trevligt folk och 5-5 till slut. kvällen slutade i tårar och nu vet jag inte om
skoldagen lockar särskilt mycket, får se hur det slutar faktiskt.
dessutom är min mage inte helt sams med mig, nånting är verkligen
fel och jag är nog för rädd för att inse vad, men det löse sig
det gör det alltid. förlåt, för  allting jag har sagt o gjort fel senaste tiden.
jag har aldrig varit värd all den kärlek du givit mig, jag har aldrig varit
värd alla ord. om ett år är jag tillbaka, om ett år och då jävlar.

jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0