I fell in love with you tonight

When you looked at me and said; I think you're mine.

blev VG på båda uppsättningarna, nu väntar permanentprovet på måndag och långhårsprovet på torsdag, jag är inte alls särskilt taggad inför det om jag ska vara ärlig men jag är så himla tvungen, blir det bra så blir det MVG som slutbetyg o det skulle sitta så grymt fint. dessvärre blir det nog knappt ett G på permanenten för har bara rullat två gånger så good luck chuck. hursom helst, sen så hade vi uppsatts igår två & en halv timme, det flöt på ritkgit fint faktiskt så hoppas på det bästa. sen drog jag & banny in till stan, shoppade en massa överdrivet, gjorde värsta skofyndet, sen var det bio Paranoid park, sämsta film jag sett, vilket resten av biografen också tyckte. sen drog vi till norrtälje, adam koskenkorva osv, senförsvann folket som fick komma in på mobergs i en taxi vi andra stog kvar, men det var ritkgit trevligt sen blev det grind och sen rush för fanny till tuben, sen sov jag skönt & vaknade inte lika skönt imorse dessvärre, but thats life I guess. Sen blev det willys och sen donken, och sen hem o sen dusch o snart rimbocupen, återstår att se hur taggad jag är på det, så kanske blir rödvinskväll med emma iställe vi får se.. Svergie vann i handbollen idag också, helt underbart. imorn är det träning som gäller, två svettiga pass antagligen inte så jätte lockande det heller. nej nu ska jag styra en middag för en, alltid lika trevligt. icke. Ha en trevlig lördagskväll allesammans.

it's true, life will smile for you.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0