Mauritius.


det fick bli sängen idag för min del, jag själv & min mageimage744
orkar inte längre. önskar jag hade en lösning på allting
så vi båda slapp det här, men det har jag inte. Mamma
gav mig maximal njutning imorse, almost och sen hyrde
hon nya beck och köpte en massa frukt. all bortskämnad
fick mig att påminnas om hur förbannat mycket jag saknar
thailand, finns inte ens ord längre, vill tillbaka grymt mycket.
hur som helst gick jag in o kollade lite resor, det får allltid
än på toppen humör, och om ett år & fem månader ska jag
vara i  Mauritius, vad som än händer i mitt liv undet tiden, 
 för jag vet hur mycket jag behöver det, och hur mycket jag vill.
Nu ska jag få i mig lite mat, sen ska jag byta om & bege mig
ner till rimbo och "träna" A-lagarna, pust. varför jag.
efter det blir det nog fotbollsträning om min hals inte säger
ifrån, mamma tror att jag håller på att få halsfluss vilket
inte skulle göra min kropp särskilt gladare, fan också.
anyway, wish me good luck and good luck to you today,
för vi vet båda två att även om det inte är vi två som står där
tillsammans idag, så kommer AIK vinna ändå. och jag vet
att vi kan klara det här, vi kan verkligen det. jag lovar dig.

image745


Kommentarer
Postat av: sanna

Vilka fina bilder.

2008-01-09 @ 18:57:47
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Karin

bikbok, fast för typ två år sedan:) finns nog tyvärr inte att köpa längre.. hur mycket ska du ha det för?:p

2008-01-09 @ 20:59:10
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

bycorna hm:) mössan, hm fast för typ tre år sen

2008-01-09 @ 22:02:49
URL: http://karinolofsson.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0