om du vill ha mig

nu kan du få mig så lätt.image757

fyndade lite extra i norrtälje igår, strålande skulle jag säga.
sen jobbade jag & slet, nej det var rätt lungt faktiskt så det
gick fint. sen blev inte  fredagskvällen som tänkt, vilket ledde
till att lördagskvällen inte heller kommer bli som det var tänkt
för ikväll kommer min kära fruga hit, och vi ska myspysa som
bara vi kan, känns som en evighet sen sist nu, det är ju inte
riktigt sant men ändå. Jag var  handlade mat med pap för ett
tag sen, när han berättade att jag har en lägenhet i rimbo nu,
kändes som en klump jag gått o bärt på plötsligt försvann,
det är åandrasidan bara tillfälligt men om jag styr upp det där
får jag bo där gratis iaf, vet inte ritkgit om jag har orken o flytta
en massa prylar iofs men skulle sitta fint nu faktiskt.
Den fjortonde börjar salsa kursen, jag är grymt jävla
taggad.
Ja det ska bli grymt kul faktiskt. Igår kom mina glasögon
också, säg vad ni vill om det. Nu ska jag prata i telefon tills
maten blir serverad. Jag hatar att jag älsar dig & jag älskar dig
så mycket att jag hatar mig
& ändå får jag inte nog av dig.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0