pengar rullar in som det ska.

jag vet inte om ni sett det, men det liknar mitt shit.

det här kan ha varit det bästa nyåret på länge & det sämsta.
jag lämnar det så, för ord skulle inte kunna beskriva. hur som
helst har tusen saker hänt dom senaste dagarna, tusen saker
som inte heller går att förklara med ord, igentligen jag klarar
hur som helst inte av det iaf. jag har iaf lovat mig själv att lämna
allt gamal bakom mig, vilket innebär dig p. eftersom jag inte
klarat av att göra det ännu, och nu är så jag så himla tvungen.
sen har jag lovat mig själv att sluta med det jag håller på med,
vilket innebär saker som jag inte vill uttrycka här. hur som helst,
nyårsafton var trevlig till viss del, och det var deffentivt tack vare
mina älskade pullor. Någon som sett min halsduk, som senast
befanns sig i teos lägenhet, skulle mer än gärna vilja ha den
tillbaka. tack!
Morgondagen består givetvis av jobb igen, sen
ska jag tillbringa min kväll med min kära nichlas & på
fredag är jag råtaggad på fäst och på lördag är det jobb som
gäller igen, och efter det bio med empo, wonderful. snart är
 det dax för verkligheten igen, hade nästan glömt bort det.
låt oss stanna, för mina ben orkar inte bära mig längre.

Five days can change your world
Five nights can really make it turn

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är fan också täggad på fäst on friday. vet du något?

2008-01-03 @ 11:54:09
URL: http://carolineilola.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0