pictures of you

image755
säg mig, kommer saker någonsin bli desamma?

nej det fick bli sängen idag också, lite typiskt men
så är läget. Nu ska jag dra in till norrtälje, köpa
strumpbyxor & sen jobba, har beslutsångest inför
kvällen, vet inte alls vad jag ska göra av den, för har
en del erbjudanden jag som brukar stå helt still
i vanliga fall, men not this time. får se hur det slutar
iaf. Jag ser dessvärre inte fram imot morgondagen,
orkar inte förklara men kommer sluta i kras.
det har gått så lång tid nu, borde vi inte ha kommit
en bit på vägen, borde vi inte kommit varandra
närmare på något sätt? nej. och jag är nog inte
redo än, redo för att öppna armarna & förlora mig.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0