saturday night.

lina räddade min helg, slapp morgondagens jobb vilket gjorde en stor lättnad. Gårdagens långhårsprov gick sådär, hade världens sämsta morgon inte ens värt att berätta, så kunde nog gått bättre. det åter står att se helt enkelt. sen jobbade jag o slet, sen var jag uppe sent igår & sen jobbade jag idag igen, träffade Fruddie och andreas på bussen, kändes grymt bra o bara titta på min fruddie, så jävla länge sen. ikväll återstår att se vad som händer har en del planer faktiskt. caroline ingår i alla, vilket gör att det inte blir tråkigt tack o lov för det. Vi får se vad vi känner oss taggade för helt enkelt, igår passade jag på o göra upp lite sommarplaner med markus också. festival är spikat, så jävla dönice. är grymt taggad på sommar nu faktiskt. och juste, igår fick jag min första lön & det var betdyligt flera kronor än vad jag räknat med så bra gjort izabella, så på fredag är det löning och då ska jag o fny shoppa helt galet mycketo sen gå på bio och sen får vi se, shalalala.
Ha en underbar lördagskväll gott folk.



Tre år har snart gått, känns helt overkligt.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0