six months.

Det kommer alltid finnas en hand för dig någonstans.

jag är förälskad i gossip girls, kommer vara bänkad varje tisdag nu och antagligen bryta ihop när det är  över precis som med oc. let's se. Idag har jag fyndat en hel del grejer, känns as bra. sen var tanken att jag skulle träna bort all onyttig mat som jag ätit på senaste tiden, jävla skola alltså. men måste ha sträckt mig eller någonting liknande för kan inte röra mitt ben speciellt mycket, grymt ont. måste vart på gymnastiken, när vi körde alla galna tävlingar osv. men det var väl nästan värt det, fick visa min rockningstalangar från den gamla tiden o alla var impade. hah. så blev inge träna utan tog mig tillsammans med pem till långsjöskolan för öppet hus, så passad på o träffa en massa gamla lärare som blev överlyckliga över att se oss,och tro det eller ej men J hade blivit het, fan alltså. hah. sen klippte jag min brors hår, mitt finger, hans öra, och ännu mera hår. och faktiskt, det var inte pga att jag är dålig utan för att han inte satt still, faktiskt vet att sofie kommer säga annat nu thats life. hihi. imorgon måste jag på bio, sista dagen då så får se om någon hugger mig nu. men innan det ska jag till solarieörna, guld.  Mer än så har jag inte att säga om mig o mitt liv, men  kan meddela att det inte har blivit det minsta  bättre, och det är mitt fel jag vet, men jag vet inte vad annars jag skulle göra.

image811

det har gått snart sex månader nu sen det där kortet togs, och jag saknar dig lika
mycket fortfarande och jag skäms för att säga att du är kvar i mig, det kommer nog alltid va så.

Kommentarer
Postat av: S

Det är tur att du är så himla förstående. Det gick inte alls prutt lägg ner, dm näästa haha eller inte för min del ialf men ändå. Solarie imorgon och jag hoppas kvällen på donken blev lyckat ;) godnattis synes imorgon femisju

2008-01-31 @ 21:39:50
URL: http://frokenandersson.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0