tunghäfta, fummel & kalla händer.

If I leave you, and I think I'm gonna leave you soon.
At the wrong time, I've got nothing left to come back to.

jag ska lämna allting nu, allting bakom mig & sattsa på skolan och
jobb. för jag klarar inte mer, jag kände verkligen det igår hur bra det
skulle vara om det här bara kunde vara över, vilket det nog  borde
vara med tanke på det sista du sa till mig. hur som helst så vill jag
bara säga att trotts allting så hade jag en jätte trevlig lördagskväll,
med caroline och resten. och så avslutar jag det hela med ett förlåt.
ett förlåt för allting, för allt jag inte sa och allt jag sa. break me down.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha ja det kanske är därför :P

2008-01-20 @ 19:51:16
URL: http://jenkaan.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0