you keep me from falling apart

I know I let you down , but it's not like that now. this time I'll never let you go!

oj det har hänt en del sen sist, min älskade emma & min älskade fruddie har fyllt sjutton vilket innebär att dom bara har ett år kvar nu, vilket innebär att dom är närmast ett nytt slags liv, eftersom att fylla arton innebär en massa olika saker, hur som helst hoppas jag att dom fick världens bästa dag & den lät ganska skön när jag pratade med emma igår iaf. sen har jag hunnit vara hemma en dag från skolan, vilket känns som lite av en vana nuförtiden, det måste jag deffentivt göra någonting åt, sen har jag hunnit blivlit sjuk vilket nog har med o göra att jag stog ute utan skor hur länge som helst i helgen, fråga mig inte varför.. jag har dessutom hunnit med att jobba och träffat en massa trevligt folk som utan att göra minsta lilla göra mig glad, helt underbart. jag har hunnit med att få en F, på min fina läpp som gör så ont  så att jag nästan skulle kunna grina men jag behärskar mig. jag har hunnit med att gå  till skolan helt i onödan, blivit jävligt förbannad käkat en massa mackor hos Mikaela med henne o fny, hunnit snacka muttor och fisklukt, hunnit få i mig en äcklig subway macka plus två liter jouice, hunnit träffa våran vikarie camilla som kan vara den skönaste människan jag träffat, hunnit sola på kanske ett av dom bästa solariumerna jag varit på, helt topp faktiskt. Jag har hunnit med att ramla i rulltrappan vid tekniskahögskolan framför kanske en drömkille, vem vet. Jag har hunnit med att be om ursäkt för saker jag väntat med att be om ursäkt för, jag har tröstat någon jag gjort illa och jag har kysst någon som gör mig fruktansvärt glad & lycklig, hunnit lämna bort min älskade bebis sigge, hunnit tänka över det och hunnit förstå att jag aldrig kommer klara mig utan henne men efter det hunnit tänka att han behöver henne lika mycket som jag och hunnit blivit glad igen. Jag har hunnit med att träffa Ellinor och snacka en massa svettis o lite till, jag har hunnit med o planera fredagen och eventuellt tisdagen med fannybabe och jag har hunnit med o bränna mig på världens godaste mat, och bäddat rent i min säng. tillsist så har jag hunnit med att gråta lite, eftersom min snygging Heath Ledger dog igårkväll, helt sjukt sånt där gör mig så jävla besviken, förbannad och ledsen nästan så att jag skulle hinna med en deprission, men jag skippar det, för känns inte ens som att jag hunnit komma ur den jag redan försatt mig i.



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0