your not alone.

Det ska bli ett sant nöje att döda dig.

Jag försöker fortfarande förstå varför våran tid inte räckte till, varför nätterna inte ville vara för evigt, varför våra kyssar kändes som en dröm, eller varför du lämnade kvar mig helt ensam. Jag önskar verkligen att jag visste varför det blev sådär i somras, varför allt jag trodde och hoppades på bara kunde försvinna på några dagar, men det börjar kännas ganska meningslöst nu mera, nästan allting faktiskt & det har gått så lång tid nu men jag vet fortfarande inte, det kanske är det som gör att det inte går att släppa, kanske det som gör det så tungt & svart. ett tag trodde jag att jag skulle komma över det här, men du finns överallt i varje andetag jag tar och i varje människa jag ser, hur kunde jag inte veta vem du var då och nu helt plötsligt finns du överallt? "det var iaf kul att vara ditt tidsfördriv" fan också. Idag blev det sängen, not mine but still. vilket jag nog inte gjorde rätt i, för imorn är det prov i långhår och min dockjävel är i skolan så vet inte hur jag ska lösa det, blir en tung tidiig morgon imorn after that work al holiday long. så jävla ruttet tråkigt fan. Första salsakursen får dissen ändå, röstar för romme så får min kära mor, camilla o becc utbilda mig lite privat. känns rätt okej ändå, - du har det där i dig din prutt, jag ser det på långa vägar. Ja kanske att det är så, nej det känns inte ens lite men det ska bli dåligt roligt faktiskt. lyyyyyyyyyyyckat.

image785


Kommentarer
Postat av: S

Haha ja men du och svettis kirrade ju det där galant ;)

2008-01-19 @ 10:26:29
URL: http://Frokenandersson.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0