Kärlek är ett brev skickat tusen gånger.


Dagarna har gått åt till shopping, båten
är hemma och är förvånandsvärt ritkgit
snygg trotts lite fix som måste fixas.
kommer bilder sen. Ikväll blire käk hos
fia & johnny och imorgon är det min föd-
elsedag, ärligt talat så känns 17 ganska
värdelöst, men vafan. Kommer hit lite kära
vänner och firar mig och Fredag blir firandes
& lördag blire mysmiddag eller partyparty
återstår att se. behöver nog mest tid ensam
med min käraste,  massa hysteriska kyssar.

Du kanske tycker jag verkat borta i tankar det
kanske stämmer. som om jag hade nåt bättre
för mig som om jag inte lyssnade längre och
det gör jag inte heller när jag tänkte på en ängel.
                                                                                           
Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din, käraste.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0