släkten är värst.

Nu är min mobil nog i himelen föralltid, om inte något under sker vilket inte verkar
särskilt troligt just nu. Fredagskvällen blev jättetrevligt & lördagen blev väl inte alltför
trevlig men släktträff sitter inte fel och Ally sitter inte fel, gårdagen spenderades i min
säng, en lång promenad och bänkandes framför Irene Huss och choklad milkshake.
Dagen har tillbringats i uppsala, bla IKEA med mor, camilla och hanna. och medbärandes
hem kom två stora påsar fyllda med roligheter. sen har jag beställt två likdana mobiler,
smart som jag är och ringt telenor säkert sjuttioåtta (sju/ åtta) gånger, hur det ska lösas
får jag ta tag i imorgon. sen har jag varit på ett kämpigt friskis pass med mitt humöriska
huve och sen kommmit hem och tagit yttligare en promenad. Imorgon får jag äntligen
träffa min älskling, fick precis reda på att han åker till öland vecka 31 i fem dagar.
och då slog det mig att jag också måste iväg någonstans, annars kommer jag gå under,
så om någon inte har något planerat helgen den 2-4 Augusti är ni välkommna till mig.
hursom helst bjuder jag med mig av min nya telefon.   tackohejleverpastej!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0