sweet seventeen.

IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG FÖR IDAG ÄR
DET IZABELLAS FÖDELSEDAG, HURRA HURRA HURRA.




väcktes halv sju av min kära familj, förstår inte varför dom alltid
måste komma så tidigt, typiskt dom. Hur som helst orkar jag inte
skriva allting jag har fått, kommer mer imorgon dessutom
men är supernöjd iaf, och av min käraste fick jag världens
finaste present, är uppsnärjd. sen kom posten precis & det är ju inte
varje dag man får blommogram precis, och dom vackra
blommorna kom från mitt kära jobb, tusentack.
Nu blir det baka tårta och en massa annat taggande inför kvällen
då mina käraste kommer hit och håller mig sällskap. love it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS :) hoppas du får en kanondag.

2008-07-03 @ 14:22:05
URL: http://rebajcawikland.blogg.se/
Postat av: Thessan

Grattis så jättemycket! (:

2008-07-03 @ 18:52:51
URL: http://barbieslut.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0