en månad kvar, yesterday.

det har hänt alldeles för mycket på senaste tiden så har inte haft tid för nånting alls.
däröfr sammanfattar jag dagarna med lite bilder plus några ord som lyder.. Jag lever,
även om jag har levt hela tiden så lever jag tammefan mycket mera nu och jag älskar
mitt liv, kanske överdrivet mycket för första gånger i hela mitt liv. och dagarna har varit
så jävla underbara och härliga & nu har vi varit lediga idag o imorn o torsdag. suveränt.

Igår för två år sen konfimerade vi oss & imorgon för ett år sen hade vi bal.
Jag vill tillbaka så mycket att jag spyr på det, det var för helt amazing. alla vi, alla oss.






image1030

& så går vi ett o två år tillbaka i tiden.




det finns inget älska nuet eller dået, jag älskar båda. o jag saknar er.

Kommentarer
Postat av: Thessan

underbara bilder.

2008-06-05 @ 08:33:53
URL: http://barbieslut.blogg.se
Postat av: Anonym

hihi så sant! tack för stödet ;)

2008-06-08 @ 22:04:28
URL: http://carolineilola.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0