sommarlov.

okej skolan är helt finito, för ett bratag framåt iaf. dessvärre kan jag inte påstå
att det kommer bli ett speciellt vilosamt sommarlov men pengar är ett måste.
tyvär. blev ingen riktigt skolavslutning igår så vi tar det i norrtälje idag istället.
much better. Imorgon tar min älskling studenten så morgondagen tillbringas
också i norrtälje, även lördagen & söndagen. då "sommarjobbet" börjar, tills
om två veckor då jag äntligen får vara ledig en månad för att sen börja igen.
puh. Imorgon ska vi dessutom till grönalund ett gäng, kolla håkan & skrika oss
hesa, kanonkul. nu har jag precis kommit hem från uppsala, ska börja fixa mig
för att sen träffa emma o sofie o föra & sen vidare till nt. trevligt sommar.

Visst känns det fint att va vid liv?


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0