tagga.

dom senaste dagarna har varit helt underbara & fantastiska men också helt förjävliga,
om ens dom orden är tillräckliga. torsdagen vill jag inte ens nämna & fredagen som
jag hade planerat jätte länge, blev istället en ångest blandad med bakfylla & hat på
min älsklings student & vädret var katastrof. Men trotts mitt dåliga humör, och en halv-
timmes stående i en proppfull bakis o jävlig så mötte jag sofie vid roden och trängdes
bland tusen människor för att hitta fabian, tillsist fann jag honom och resten orkar jag
inte ens förklara. natten slutade vid tre av att fabian kom hem, morgonen bestog av jobb
klockan åtta & lördagskvällen inte heller som planerad men SVERIGE match och älskling
och caroline babe. Söndagen bestog också av jobb och sen älskling, igår valde jag att
vara hemma från jobbet eftersom jag inte alls är okej, sen käkade jag o fabian ute.
han åkte o tränade o jag hem till honom, idag tog jag mig iaf i kragen & åkte o jobbade.
vilket inte alls gjorde min kropp särskilt gladare men money is king. nu är jag äntligen
ledig imorgon och på torsdag är det dan innan midsommarafton, redan  men den består
av jobb, årets värsta dag på jobbet men har man något val nej? Midsommarafton blir
också jobb och sen får jag se hur det slutar. Nu, det jag väntat hela dagen på o få skriva.

GRATTIS TILL VÄRLDENS FINASTE MÄNNISKA, som idag fyller sjutton år och som inte
alls mår så bra som hon är värd att göra. Jag hoppas du fått världens bästa dag trotts
allting och att vi tar igen alla hundra dagar som vi missat,  saknar dig paaaaaaaanna.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tacktack stumpan! snart ska vi festa som dårar!

2008-06-18 @ 12:14:57

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0