hejhejhej, hemskt massa hej.

Jag är helt död efter allt mäss jobb, och än är det inte över. Imorgon är det sista
visningen, vilket betyder sista chansen att impa och locka på nya elver tills nästa
höst, höh. Därför  skippar jag uppläggandet av bilder, utan tar det när allt det här
är över, missförstå inte det har vart grymt kul. så bilder kommer inom snart framtid.
Har även känt oss lite som VIP dessa dagar, eftersom vi går förbi alla "mindre"
människor och även "större" och kommer in dit ingen annan kommer in, och
vakten kollar noga på paserkortet och hälsar oss välkomna in, haha. alltså.

Dagarna har även bjudit på en massa nya människor, korta som långa och det
som hör till, superbra. igår spenderades  kvällen hos Mikey, med soffi och en längre
resa hem än nödvändigt, bara vi som förstår oss på sånt där, massa skratt och
massa sång och uppträdanden. Men imorse var vi på plats vid stockholms
mässan, 07:40 för att få komma in först, haha nej. Vi var bara väldigt osmarta.
Vill även passa på att välkomna mina efterlängtade pullor hem, och jag är nästan
litehån glad på det, eftersom ni fått njuta i solen i en vecka och inte jag. that's life
om man hellre vill plugga i skolan, att jag ens skrev det där. inte likt mig, inte alls.
Nu är det bará en vecka kvar tills min familj åker, tack o lov, inte tack o lov? puh.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag såg dig på mässan!

Jag stod och var trevlig i SFGs monter, sen såg jag dig gå förbi men jag han liksom inte säga hej ..

2008-11-14 @ 16:32:08
URL: http://minlatsaskompisfrank.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0