hockospockos.

Jag har precis tagit världens längsta och varmaste dusch, fullt med tända ljus
och med superskön och lugn musik, erotiskt jag vet. Det bästa med att komma
ur duschen är nog att se sig själv i spegeln, eftersom min utväxt är enorm just
nu, ser jag ut som en liten flintis, jag slutar aldrig skratta åt hur jag ser ut när det
är så här förjävligt, ni skulle bara se. dessvärre lär väl hela min kära klass få
bjudas på det, för imorgon väntar simning. Livräddning, min specialite. sist dränkte
jag den stackars dockan bengt, herregud. hur ska det här gå, vill även passa på
att varna för mitt hem och mitt rum, det är en katastrof. Nu ska jag krypa ner i min
nybäddade säng, framför någon jätte mysigt film, dirty dancing 2 kanske. goodnight.

 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0