min älskling har ett hjärta av snö.

vilket underbart väder, nu ska jag ta mig ner till rimbo för att äta lunch med
fanny. Efter det funderar jag på att åka till Linda och träffa Charlie, vi får se.
Ikväll får vi se hur min kropp mår, eller snarare mina armar. Hoppas på
 det bästa så jag hinner med stationspasset, fan va kul det är. riktigt. så
måste må bättre. sen kommer min älskling, om inte jag åker till honom
beroende på hur jag känner inför mitt rum, vill helst inte bjuda hit en enda
kotte. fan alltså, hade till o med mardrömmar om mitt rum inatt. suck.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, underbart med bebisar :)

2008-11-06 @ 13:49:51
URL: http://minlatsaskompisfrank.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0