Vissa saker blir så vackra

Du är en tröst för gråtna ögon du är min fallskärm när jag faller om natten

Du sover som ett barn och jag saknar att kunna sova så

Du är äger mitt blod och du är slagsmålet jag aldrig kan vinna

Och jag känner mig bara så jävla tom ibland


Jag klarar mig aldrig ensam

Jag klarar mig aldrig ensam


Jag kan aldrig mäta mig med ett hjärta så gott som ditt

Det är så stort och sväljer mig helt

Jag är Gabriel på väg ner genom himlen

Och jag är bra på att vara själv men usel på att vara ensam

Och jag känner mig bara så jävla tom ibland


Jag klarar mig aldrig ensam

Jag klarar mig aldrig ensam


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lasse <3

2008-11-09 @ 18:03:14
URL: http://minlatsaskompisfrank.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0