Jag får en doft av sommarens sista dagar.

Jag är så jävla ledsen och trött på allting. och det känns som jag vill komma tillbaka till
tiden förut, få göra saker ogjorda och rätta till det som blivit fel. För det förstör det här för
mycket.  Men jag älskar nuet, hösten lukten av fuktiga löv och nyplockade svampar, det är
min grej det här med höst. supermysigt och bra. Jag gick ner till sågen idag och satt där
helt ensam i l över en timme, det kan vara en av dom finaste platserna jag vet, helt fridfullt
och stilla. Jag lovar, efter Gotland och Thaii såklart men annars. Ni skulle inte bli besvikna
om ni åkte hit för o hälsa på. haha. Jag har haft jätte mysiga dagar med mina kära vänner
den här veckan, även min älskling. trotts det har en massa tråkigt hänt, sånt som känns riktigt
jobbigt idag men jag måste gå till skolan, jag måste. Ikväll ska jag träffa mina efterlängtade
pullor, middag hos fröken panna och därefter partajja. kanonhärligt, på lördag ska jag inför-
skaffa mig ett par nya springskor som jag nu blivit värd efter mitt slitandes i friskis&svettis.
även byta min dataväska, sen myspys med min kära. söndag återstår och se, antagligen ta
det kanonlungt inför skolan. helgerna går alldeles för fort. pust. Höstlov nunununu. TACK.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0