huvud, axlar knän & tår!

Idag har jag åkt till uppsala med mamma, IKEA som vanligt. känner mig som
stammis där, ännu mera glas och dylikt kom med hem och nu fattas bara bestick
så är min "köks flyttahemifrån låda" färdig.. sen klippte jag gräset nere vid IP, två¨
timmar tog det drygt.. sen hem och iväg på träning och det var as skönt att få svettas
järnet.. sen hem förberedde maten sen la familia och en god middag stod på¨
schemat, nu funderar jag på att ta en kvällspromenad och sen sova.. kan sitta fint
tror jag.. Imorgon ska jag, Mikaela och troligtvist Emma åka till Riala och bada.
HA det toppen! & juste, nu tror jag på sommaren.. att den är här för att stanna alltså.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0