im so bad.

grymt dålig uppdatering, men jag har jobbat hårt i två veckor och mer ska det
bli och mitt i allt så börjar skolan, och mitt i allt så blev jag sjuk.. jag som verkligen
aldrig blir sjuk, och när man är sjuk.. då tycker jag att det ska vara höst.. det hör till.
och då får man ligga inne och tycka synd om sig själv, då får man mysa ner sig
tillsammans med sin käraste och bara ligga där och höra regnet och blåsten
slå emot fönstrena, tända en massa ljus, se alla filmer man inte haft tid att se från
sommaren, ta vara på all dyrbar tid.. jag älskar det, ni får tycka vad ni vill men jag
vet att någonstans i er så känner ni samma glöd, och missförstå inte för sommaren
är det allra bästa jag vet.. det som även är så bra med hösten är att den alltid innefattar
en resa Utomlands, denna höst bär det av till Grekland eller Turkiet.. svårt o bestämma
sig.. På måndag börjar skolan som sagt, vilket betyder att det är 10 månader kvar tills..
ni vet vad, aldrig mera skola.. och fyfan vad vi är bra.. det känns inte, men ändå känns
det jag är pirrig.. Idag har jag varit i stan med Mikey, min enda lediga dag och shoppat..
det var jag värd mitt i min förskylning, ikväll blir det bandy, och imorgon jobbbb. och sen
trevligheter. jag håller tummarna, gör det ni med.. jag berättarnär jag vet om det
kommer att ske.. Jag har även bokat tid för min tatuering nu, det är inte lång tid kvar. ahh.

ska försöka lägga in lite bilder på mina köp. någondag.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0