ljudet från ett annat hjärta.

Idag i skolan skulle vi föregå med gott exempel, och vara trevliga mot
ettorna, schamponera deras hår lära dem allt vi kan med mera.. vilket vi
lyckades bra med, men som vanligt i våran klass när det gäller sånna
här saker så kommer bara hälften ( föregå med gott exempel var det)
menmen.. slutade tidigt vilket var hur skönt som helst, när jag kom hem
tog jag på mig löparskorna och begav mig ut på min nya favorit runda..
( powerwalk) jag älskar skogen, jag älskar att höra ljudet av fåglar som
kvittrar, se löv som fallit ner och känna små dofter som visar att hösten
är nära, jag älskar att i slutet av rundan kommer jag ner till vattnet där
jag kan sitta i flera minuter och bara se på den fina utsikten, jag älskar
det.. när jag kom hem bjöds det på grillat, lovely.. nu har jag duschat o
väntar på att Linas kvällsbok ska börja, länge sen jag såg den så
passar ju bra att den går på Tv ikväll.. imorgon börjar schemat gälla vilket
betyder hårda puckar.. men vafan, jag har fått höra hela dagen " var possetiv,
se fram emot allt kul istället för det tråkiga, det är över snart" helt rätt.
Jag lovade även mig själv att efter det här ska jag aldrig mera plugga, men
genast efteråt kom jag på mig med att mina planer är att plugga till Florist
ett år efter? det sprack.. hur som helst, i helgen händer en massa. plus
att jag o min kära måste spika två veckor för våran resa så vi kan ta ledigt.
och sen... ni får inte veta, inte än. nej nu ska jag tända ljus och bädda nermig.
puss på er.


Kommentarer
Postat av: emelie

tack :)

2009-08-26 @ 14:55:11
URL: http://emeliebergs.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0