Miss halfway.

Jag har inte tid, helgen har vart kanon.. grönan, taxi, middagar, stek, bad osv.
jag är helt slut samtidigt som jag är kanon pigg, har precis sett klart dem sista
avsnitten av One tree  hill, vilket innebär det sista med Peyton och Lucas och
det slog det mesta, grät mig igenom hela sista avsnittet, helt underbart..
förstår inte hur det ska gå i sjuan då dem är borta men det får gå, nu ska vi
ut på sjön och bättra på brännan yttligare.. jag har en massa bilder att bjuda på
men varken tid eller ork, ska försöka hinna ikväll men då är det träning och
en massa annat.. anyway.. på grönan vann vi på tok för mycket godis, 9 kilo?
inte allt för bra.. ha det guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuld.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0