Roger.

Bara för att hälften av alla på bröllopet hette Roger? nästan iaf.
okej, vart ska jag börja.. helgen har varit ett stress moment och äntligen
känner jag mig lugn, i fredags åkte jag och mamma in till norrtälje för att hitta
en klänning till henne till bröllopet, efter det for vi plus fabian till Älmsta natta.
o dem flesta kanske vet vad det innebär? sen senare på kvällen såg vi på
Nina Frisk! I lördags gick jag upp tidigt, checkade alla minneskort, batterier
med mera.. fabian åkte o hämtade Martin o Norrtälje, sen skussade jag dem
till martin, sen iväg till kyrkan och agerandes som Fotograf, dem flesta trodde
att jag var en ritkgit fotograf eftersom jag fick en speciell plats i kyrkan och
endast jag fick fotografera under vigseln, och kvällen fortsatte med fotografering
och kändisar? En fotbolls familj som var supertrevliga, däremot Djurgårds spelare
och föredetting till djurgården menmen.. Vid halv två begav  vi oss där ifrån eftersom
jag även var taxi så hämtade jag tre fulla killar i norrtälje vid två, babe, mackan o
martin.. efter att lämnat det två rimboborna hemma for jag hem med min man.
idag har jag tagit det lungt, håller på att fixa bilderna och lägger nog upp några
lite senare ikväll så ni får se hur fint det var, nu ska jag iväg till rimbo och gymma.
jäklar vad skönt.. Bara 23 dagar kvar av sommarlovet nu, jävla pina.. dessutom ska
jag jobba litegrann, snabba cash eller vad man brukar säga.. vill ni träffa mig
befinner jag mig på en Gräsklippare nere på Rånäs IP. lovely. ikväll vill jag se en
bra film, har ni någon att tippsa om så får ni gärna höra av er. pöss!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0