So baby don’t worry, you are my only, You won’t be lonely, even if the sky is falling down.



Det här blir ett jätte negativt inlägg, men det behövs.. för första skoldagen
är avklarad och jag kom hem tidigt klockan sex. Jippi.. vi fick våra scheman
idag, vilket kunde ha resulterat i tårar om inte hela klassen suttit i samma rum.
Jag kommer gå upp tjugo över fem varje morgon ( förutom fredagar) jag ska inte
klaga överdrivet, och komma hem tjugo fem minuter över sju varje kväll..
känner ni er manade att ta min plats? skicka en kommentar så får ni mitt nummer.
Jag är rent ut sagt, för jävla trött på den här skiten.. resevägen, allt tråkigt i skolan
jag är en ritkgit negativ människa just nu, jag vet och jag erkänner det.. men
det måste faktiskt få vara så, för så här kan det inte få vara.. Mina planer var att
hinna jobba åtminstonde från halv fem till tio på kvällarna,, good luck chuck inte
en enda jävla dag i veckan.. förlåt mig, men jag kommer bli en ritkgit skolkare..
det är illa, men sant.. jag ska ge det en vecka och se hur det känns, men jag är
trött. så förbannat trött på allt. och inte nog med det, jag fick inget busskort?
hmm, jag har över 9 mil till skolan och resetiden är över fyra timmar tur och retur
och jag får inget busskort? hur kan det komma sig.. jag ska söka en massa
bidrag nu hur som helst, hålla tummarna och hoppas på att människor i kommunen
fattar att man inte kan ha det såhär, jag kommer gå under och kommer inte ha
tid för nånting annat än, jobb och sleeping time på mina helger. förbannat trevligt
jag vet, men då blir mamma glad åtminstonde.. och så längtar jag till Julen.
och sen till sommaren igen, för då är skiten över.

som sagt ett förbaskat negativt inlägg, förlåt.. ge mig gärna medlidande det gör
mig glad. Även ni som känner igen er själva, för jag kommer lida med er..

min favorit låt, det här och min älskling är det enda som gör mig glad just nu.
You'll be my only, no need to worry.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0