sex on fire.

Nu kommer alla bilder jag hållt inne med i en vecka. dem får tala för sig själva.

Igår var jag och gymmade med Elli, därefter for jag in till uppsala med
la familia och såg Sommaren med Göran, den var grym helt i min smak.
Fick även reda på igår att jag fått jobb i hemtjänsten så imorse blev
det tidig uppgång, och har jobbat åtta 1/2 timme idag, tur att jag inte
ska börja jobba än.. itne redo.. och diverse saker hände (bärgningsbil) osv.
fartfylld.. resten av veckan jobbar jag förutom söndag. så blir dåligt med
uppdatering för är toltalt slutkörd redan ikväll, så kan bli tufft. ha det guld.

Tisdag 4 Augusti
















Onsdag 5 Augusti.








Torsdag 6 Augusti.

















7 Augusti












8 Augusti.










Alla bilder är tagna av mig, och tillhör mig.. alla bilder som
andvänds av någon annan av mig utan tilllåtelse anmäls.

Kommentarer
Postat av: moa

haha, jo, jag håller med, gääälet lika :)

hörru, du tar sjukt snygga bilder! :o

2009-08-12 @ 00:03:19
URL: http://moabacklund.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0