OPTI CURL

Äntligen hemma efter en lång dag, efterlängtad att komma hem då.
Imorse fick jag sovmorgon, åkte till tandis som inte ville dra ut mina
tänder och vi bestämde oss då äntligen för en betskena.. känns inte så
kul men om det kan hjälpa mina problem är det allt värt.. åkte in till
skolan, in på solna C.. köpte ett linne en kofta, leggins och  en BH.
sen vidare till skolan, dit Linda & Jana kom.. Permanent stod på schemat.
väldigt svårt på långt hår, och då menar jag LÅNGT.. men det blev kanon
snyggt, lägger upp bilder i samma inlägg senare för nu väntar Mammas
Pojkar. puh.. den här dagen har gått på tok för fort. hann inte träna.
ÅNGEST. menmen, blir imorgon istället. Efter jobbet. cash is king.

Får inte in mina bilder ifrån mobilen ( skitmobil) så fick tyvär sno av Linda

FÖRE




EFTER


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va SNYGG jag blev!

2009-12-10 @ 22:22:17
URL: http://missclefberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0