Projektarbete = check.

Igår var vi som sagt och firade min lill tjej som blivit på tok för stor..
kom hem runt ett, imorse åkte fab på match och vi till rimbo för julmarknad
och lite god lunch.. sen handlade jag och pappa, nu har jag fixat det sista på
projektet bjuder på en bild från första sidan.. och nu ska vi laga middag och
sen ikväll kommer fab då ska vi alla kolla på bild på hemma bion, resan till
nånting. ska vara bra så jag håller tummarna, imorgon åker vi nog och handlar
och sen jobbar jag..plus att det är tredje advent, väldigt mysigt och så är
ju marken täckt av snö.. så underbart.  sen är det tre dagar kvar iskolan. gud så skönt!!








Kommentarer
Postat av: Linda

Grymt snygga bilder.. och sååå snyggt det där linnet är! MÅSTE KÖPA:P

2009-12-15 @ 20:31:44
URL: http://missclefberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0