snöänglar.

Jag brukar försöka men nu går det inte längre..
ni äcklar mig. & det finns alltför många som känner
samma känsla. Gör något åt det förfan. blä

Idag hade vi jul avslutning, som sagt.. jag och mickan körde ner i glans
is, tog bussen till skolan såg en film i 2 timmar och en kvart.. åt äcklig lunch
dukade fram allt fika & våra kladdkakor som för övrigt blev GRYMMA.
i like it.. sen vid två då det var dax att få åka hem så hände något så trevligt
som att jag fick stå ute och vänta på en buss tills 10 över tre, fick ett samtal
av sofie som säger att bussarna till Norrtälje är instälda. orkar inte dra hela storyn ni
fattar säkert ändå.. hur som heslt, gick alla mina planer åt fanders ikväll eftersom
dom var att åka runt till folk och klippa och färga dem osv.. men nej, efter att ha
fått skottat fram en bil mitt i rimbo, ramlat vid busssationen ett x antal gånger.. tappade
räkningen, kört efter en lång kö med bilar i 40 km/h så kände jag bara nej tack.
Istället kommer Tony hit så blir han klippt, även min far. kanske åker förbi Therese också.
Alla ska ju bli klippta innan jul såklart.. visst är det helt sjukt att det är Julafton om endast
en vecka? Galet. skönt att jag varit klar med klapparna i mer än två veckor nu. kaching.

Gömde nämna att lokalen för NYÅR är bokad!! lättnad.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0