yesterday i told you about the blue blue sky.

Igår åkte jag, fabian, martin och mikaela till gävle..
för att se när Brynäs krossade Skellefteå AIK. i hockeyn håller jag
faktiskt på brynäs eftersom min käraste gör det.. lite måste man väl
ändå göra för den man älskar.. hade jätte trevligt. idag har jag klippt
farfar, hunnit lära mig lite mer om photoshop på typ 5 minuter.. har
aldrig orkat tagit mig tiden, men ändå var det så enkelt.. nu ska vi hämta
jim i rimbo, handla lite till smörgåstårtan jag ska göra ikväll och till morgon
dagens bakdag.. då jäklar ska det bakas.. och sen klippa johan, tony och
kanske linus om han hade tid.. vi får se. ha en riktgit skön helg.






Det är verkligen jätte tråkigt att behöva sätta in Copyright märken på
bilderna, men eftersom jag varit med om stöld ett x antal gånger.. och
att bevisa att det är mina bilder då inte alls existerar, så är jag tvungen nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du kunde ju det där galant :) Snyggt!

2009-12-04 @ 15:56:34
URL: http://mickiiisss.blogg.se/
Postat av: Anonym

vaaaa har folk snott bilder av dig..ggrr skitfolk!

2009-12-09 @ 23:38:12
URL: http://missclefberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0