Alla Hjärtans Dag.

Igår var det Fredag den trettonde & jag glömde mitt matkort hemma,det var väl
det som var den enda oturen. För när min älskling kom hit, hade han med sig
en massa rosor som jag igentligen skulle fått idag, men hur skulle det gått till
att gömma dom? så igår var jag världens lyckligaste, eftersom jag älskar blommor
hur mycket som helst, och för att dom kom från mitt hjärta. Idag är Alla hjärtans dag
och vi ska på hockeyderby, träffa marika och sen ska vi hem äta en massa gott,
dricka gott vin och ge varandra små hjärtpresenter, jag är ju ensam hemma hela
helgen så blir en helg för bara mig och min man, hur underbart som helst.
Nu ska jag nog gå upp och göra fruskost på sängen till han som ligger och
sover här brevid mig, det är han värd.  Ha en underbar Alla Hjärtans Dag.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0