det är ensamt här i kylan inatt.

idag har jag mått jätte dåligt av någon anledning, men min älskling körde mig
till rimbo så jag fick mina Mandel vad det nu heter. mumsigt värre. Sen har vi precis
kollat på prom night,  jävligt bra måste jag säga. bion blev inställd pågrund av
min kropp som inte vill det jag vill. Det är inte mycket som känns rätt längre.
för ett tag sen brydde jag mig inte, eller jag orkade iaf inte lägga ner tid på det.
nu är det som att det är det enda som spelar någon roll, ni är det enda som spelar
någon roll. Jag önskar man kunde vrida tillbaka tiden, och få en massa saker
ogjorda. Men jag lärde mig också en sak idag, när jag satt och kollade på någon
svensk serie, att det inte finns en enda människa som aldrig gjort fel och att
människor är skapta på olika sätt, och att varje människa faktiskt har ett hjärta även
om man inte kan tro det, och alla människor är värda en förlåtelse och den som
inte kan se det, är däremot inte värd nånting utav det. Det ligger nånting i det, som
orden alltså. men alla kan bara inte se det, to bad. Nu ska jag käka avocado sallad
och sen ska vi se på Mirrors. imorgon är det skolfan igen, jävla pina.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0