du måste finnas, du måste. jag lever mitt liv genom dig!

Det känns överallt hela tiden, jag vill inte få er att tro att jag har glömt.
för så är det verkligen inte, jag lider och jag skulle vilja hitta ett bra sätt att
få visa det på, för att få er och förstå men jag gör det inte. det finns inte.
Det känns som jag inte sett eller har pratat med min man på hur länge
som helst, några små kortis samtal men dom räknas inte, och idag trodde
han att vi skulle ses men jag ska spela innebandy så blir inget av det ikväll
heller, det kliar i hela kroppen och det gör mig så galen! Dessutom måste
jag ringa tandläkar jäveln igen, min mun hatar mig och jag hatar den för
övrigt. Nu ska jag byta om och sen ringa babe, och sen iväg och träna!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0