för jävla underbart!

Igår var jag & fixade mina bryn och ögonfransar, så skönt att få lite färg på dem.
Jag som aldrig har mascara heller, sen blev det ett tandläkarbesök och jag dum
som jag var valde bedövning, vilket ledde till att jag inte hade någon känsel i vänstra
sidan av munnen/käken, vilket ledde till att jag bet mig i läppen och i insidan av
kinden, vilket visade resultat när bedövningen släppte efter sex timmar, idag kan jag
inte skratta, äta eller vara glad. Det är så typiskt mig, och så typiskt min mun.
Jag trodde äntligen att vi skulle bli sams, men så lätt var det inte antar jag.
Idag ville jag helst av allt ligga kvar i min älsklings säng eftersom min mun & min kropp
inte mådde alltför bra, men duktig som jag var tog jag mig till skolan till min enda lektion
jympa, som då självklart är inställd. Hur mycket otur får man igentligen ha? åhh.
jag är lätt irriterad fortfarande, men på bussresan till söderhall hände nånting väldigt
passionerat, haha. det var länge sen, ibland får man vara lite busig även om man
har sitt på det torra. Nu står det som ska bli tårtor i ugnen, som jag längtar efter att
få garnera, min pappa fyller nämligen år på Måndag så ikväll kommer tjocka släkten
på besök. Det kan bli trevligt, men jag somnar nog tidigt, brukar vara så när min mun är arg.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0