helt ärligt!

Idag var vi som sagt på Loeral, gick igenom det vi gick igenom sist i princip lite
nya saker bara. så nu ska väl Färg sitta snart hoppas jag. De är dessvärre inte så
lätt, så det blir till o plugga in allting för de ska sitta helt enkelt! Efter det åt vi på
ett skit gott och mysigt ställe och sen gick jag och fanny och införskaffade
oss lite saker, tills alla hjärtans dag. mihihi. sen kom jag hem, med tre
bussen, helt underbart och sen klippte jag min bror som åker till fjällen imorgon
med min far plus fler, utan mig. Jag har tackat nej till tre skidresor nu, fast den sista
som går till Åre eller Alperna har jag fortfarande inte givit ett svar till. Nu ska jag
iväg och köra ruset av mig med innebandyklubban i högsta hugg. ändock your still alive!

Börjar på L slutar på I, mycket längre än så hann hennes liv inte bli!
jag är så besviken, fan för vissa människor. Jag vill flytta lång här ifrån, få en söt
liten bebis med min man och bara leva mitt liv. och förövrigt, du är
död för mig, & nej jag är inte ledsen för det. Vissa är värda det, andra inte.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0