Melodifestivalen.

Min man ligger och sover precis intill mig och jag kan deffentivt inte sova.
det är så typiskt, för jag är igentligen supertrött. Gårdagen blev supertrevlig
med fanny, ett pussel på 1000 bitar skulle byggas ihop, och så värst långt
kom vi ju inte men kul ändå, imorse hämtade fab mig och sen blev det iväg
på Kalas, min kära kusin fyllde två. sen blev det en sen middag till Melodifestivalen,
som jag är både besviken på och överraskad på. Först, det var faktiskt bra låtar.
Jag dansade och sjöng som en galning, men sen. vad hände med Marie?
jävlaskit slem. Aja, inget & hänga läpp över antar jag. life is life. Nu ska jag kolla
på CSI, så vid tre kanske jag kan få somna iaf. vem vet, Goodnight sweetheart, goodnight.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0