mando diao!

Man kan inte alltid blunda för sanningen, och hoppas på att någon annan ska
lösa allting och göra allt bra igen för det blir det inte bra, ingenting blir bra om man
inte gör någonting åt det. trotts dagens tråkiga händelser har jag ändå haft en
bra helg, i fredags var ju tjocka släkten på besök min mun var pissförbannad så
jag somnade tidigt & fick på natten sällskap av min kära som umgåtts med min
släkt och familj istället för mig, igår åkte vi till norrtälje och sen ut till rådmansö
för att se på hockey några stycken, vilket resulterade till trevligt och vinst till brynäs.
weho. sen blev det melodifestivalen och wallander och sen sova. dagen känns
bara jobbig och meningslös så den får avslutas här, ha en trevlig dag!





Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0