det här är vad hjärnan har sagt om dig.

imorse väcktes jag klockan tio, iväg till en lägenhet som skulle städas.
kom hem vid kvart över tolv cirka, och senare åkte jag och min mor in
 till norrtälje, för att som sagt fixa min legitimation osv. Och jag bara undrar,
hur kommer det sig att jag alltid blir skitful på kort, och då menar jag
verkligen skit ful, men eftersom det här var tredje gången jag tog kort så
fick det bli det här, hur surt det än kändes. sen mitt andra problem,
namnteckning, jag dör vad fult det jämt blir,  och jag tror min mamma också
dog, kanske hon på banken också, men hon tyckte iaf att jag fick göra som
jag ville, och en liten klutt blev det och ett hjärta, jag orkar inte att det ser ut
som på mitt pass, inget kan nog bli värre än det faktiskt. Så nu är det iaf
fixat, och jag kan inte ångra mitt kortval. jag ska dessutom fixa ett nytt
bankkort snart, med ett kort på. ska bara bestämma mig för ett foto som ska
få sitta på det. Efter banken åkte vi och käkade sallad, min älskling kom
och sällskapade även min bror, sen blev det träning och nu är jag hemma.
precis tryckt i mig en energibomb, och nu blir det en lång varm dusch. watch out.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0