hej mitt vinterland.

efter mycket velande blev det tillslut den sängen jag hade tittat ut.
och iväg hem och fullfart med att få ihop den, som tur är så har ju
jag min man som är snickare, hihi. så det gick med fart, men sen
var vi tvugna att åka iväg och fira farmor, blev tidigt för våran del ikväll
måste fortsätta fixa sängen osv. så nu består mitt rum i stort sett
av en säng, och tv. mycket mer än så får det inte plats, men det
ska bli superskönt och få sova stort. Imorgon får vi se vad som
händer, kanske shoppa lite. sen hockey skulle jag tro, onsdag ska
jag fika med fanny iaf, det är spikat. på fredag börjar skolan, puh..
vill vara ledig, har även klippt min faster sophia och imorgon blir
det nog inez som står på schemat. och vilket vinterland vi har!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0