things we lost in the fire.

igår fick jag agera hockeyfru eftersom fabian hade hemmamatch,
som dom vann, och han fick dessutom göra ett snyggt mål.
sen kollade vi på Grinchen och sen blev det godnatt för oss båda.

Idag är en sån dag som är både bra och dålig på många sätt.

Dagen började med att jag återigen blev lämnad i sängen, sen när jag väl
skulle gå till bussen, upptäckte jag att mitt busskort ligger kvar hemma i den
andra jackan, så fick bli en raskpromenad från grind till busstationen, köpa
ett busskort och sen snabb som jag var hann jag med den buss jag planerat.
Väl inne i stan mötte jag Mikaela, och vi hade så mycket att prata om att vi inte
ens märkte att vi gick på fel linje, när vi upptäckte det var vi i västra skogen,
så var bara att vända, när vi sen var vid Duvbo (gymnastiksalen) ringer Amanda
och säger att vi ska vara i skolan idag och ha information, typiskt. var bara att
vända igen, väl i skolan hade vi information i tjugo minuter. lyckad dag. så vid
halv elva slutade jag, gick óch åt och sen in till stan med solveig. sen hände
nånting som gör mig både ledsen och förbannad, som tur är så vet båda jag
och min älskling att vi båda talar sanning, och att personen som försöker
förstöra det vi har, inte kan lyckas. thanks for that. nu ska jag snart åka på
bio, sen ska jag förbi Linda och hämta saker inför morgondagen. sen kankse
jag till och med besöker fanny, måste hinna med att slå in artonåringens present
också, men det får jag försöka hinna med. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0